سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انقلاب در بحران
| نظر بدهید

[Forwarded from یادداشت های میم.کاف]

شکوفایی انقلاب در اوج بحران
مطالعه ی روزنامه‌‌ها و گردش در فضای مجازی این گزاره را به ذهن نزدیک می‌‌کند که کشور ما در یک بحران آقتصادی قرار دارد؟ اما آیا حقیقتا این احتمال با واقعیت مطابقت دارد؟
به نظر می‌‌رسد علی رغم ناامیدی هایی که در فضای جامعه القاء می‌‌شود واقعیت این باشد که انقلاب اسلامی نه تنها در یک چالش بحرانی فرونرفته بلکه در یک موقف شکوفایی قرار دارد. تعبیری به این مضمون از قول مقام معظم رهبری نقل شده است: «ایران به نقطه ی بلوغ و تصمیم‌‌گیری خود نزدیک شده است».

اما چگونه ممکن است با وجود بی‌‌تدبیری‌‌های بی‌‌سابقه در کشور که به قول رهبر انقلاب «در همین قضیّه‌ی ارز و سکّه و این حرفهایی که این دو سه ماهه پیش آمد، مبالغ زیادی -حالا گفتند مثلاً فرض بفرمایید هجده میلیارد دلار، اسکناس موجودِ ارز؛ برای کشور ما که در تهیّه‌ی ارز مشکل داریم و ارزها و پولهای خودمان را هم نمیتوانیم از خارج وارد کشور کنیم و سخت است- بر اثر بعضی از بی‌تدبیری‌ها و بی‌توجّهی‌ها، آمد دست افرادی که از آن سوءاستفاده کردند»، اکنون در موقف شکوفایی قرار داشته باشیم؟

پاسخ به این سؤال نیازمند ساعت‌‌ها توضیح پیرامون وضعیت اقتصادی ایران و دشمنان اسلام است ولی در این یادداشت سعی می‌‌شود به اجمال پاسخ آن داده شود:
یک قاعده ی کلی در جهان وجود دارد: نهضت‌‌های توحیدی از نقطه‌‌‌‌های کوچک شکل می‌‌گیرند و در صورت استقامت به نقطه ای می‌‌رسند که تمام عفونت های طاغوتی و شرک آلود را علیه خود برمی‌‌انگیزند؛ تمام طاغوت نقطه ی آماج خود را جریان توحیدی قرار داده و به اصطلاح یک جنگ احزاب به راه می‌‌اندازند. « اگر بخواهیم جبهه‌ی امروز دشمن علیه جمهوری اسلامی را در صدر اسلام مشابه‌سازی بکنیم، میشود جنگ احزاب» (مقام معظم رهبری، 95/4/12).
حال اگر مسلمانان در این جنگ احزاب استقامت کنند این اراده ی طاغوت متلاشی و فتح مکه رخ خواهد داد.

در زمان حاضر نیز اگر استقامت باشد اراده های شیطانی متلاشی و به دنبال آن رخدادی بین المللی اتفاق خواهد افتاد به گونه‌‌ای که دیگر امکان بازگشت در آن وجود ندارد.
امروزه بیش از آنکه وضعیت کنونی را یک بحران اقتصادی بدانیم، خود را در موقفی از شکوفایی احساس می کنیم که در آن با افتضاحاتی که نظام های لیبرالیستی برجای گذاشته اند، فطرت بشر از اساس مکتب اومانیسم را به بیرون از وجود خود تُف می‌‌کند.
و اما القاء تفکر بحرانی بودن موقعیت انقلاب اسلامی، جنسی چون #انا_لمدرکون دارد که خارج از اراده ی رهبر فرزانه نبوده و نیست چرا که خود ایشان شرایط را به خوبی از قبل دیده و سرانجام آن را نیز با تکیه بر ادلّه فرموده: «کلّا اِنَّ مَعِیَ رَبّی سَیَهدین» (مقام معظم رهبری، 96/12/24).

@ABNAMA



نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 97 مرداد 30
زمان : ساعت 3:43 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 22073
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 5
تعداد کل پست ها: 13

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا